صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

حواله ارزی به آمریکا | حواله دلار به آمریکا | انتقال پول به آمریکا

ایالات متحده آمریکا یکی از کشورهای پررفت آمد ایرانیان میباشد که بسیاری از ایرانیان آمریکا را محلی برای زندگی خود یا تحصیل و تجارت انتخاب کرده اند از این رو انتقال و تبادلات مالی بین ایران و آمریکا همیشه حائز اهمیت بوده است و با توجه به تحریم های بین المللی امکان ارسال مستقیم و مبادلات مالی بین این دو کشور وجود ندارد و ایرانیان میبایستی از طریق شرکت های خدمات ارزی و صرافی انتقالات خود را انجام دهند.

ایرانیان زیادی در آمریکا مشغول به زندگی و تحصیل هستند و با توجه به تحریم های بین المللی در ایران امکان مبادله بانکی میسر نمی باشد و میبایستی برای انتقال پول از طریق کانال های صرافی اقدام نمود مجموعه پانی پی با بیش از هفت سال سابقه فعالیت و داشتن تیمی مجرب و حرفه ای در حوزه پرداخت های بین المللی آماده ارائه کلیه خدمات انتقال پول به آمریکا به شما مشتریان گرامی می باشد.

  

 پرسش های متداول :

انتقال حواله به آمریکا به چه بانک هایی انجام می شود ؟

در حال حاضر به اغلب بانک های معروف آمریکا امکان واریز حواله وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از بانک های مطرح آمریکا خواهیم پرداخت .

انتقال حواله به حساب شخصی در آمریکا چطور انجام می شود ؟

در صورتی که قصد انتقال حواله به یک حساب شخصی در آمریکا را دارید به دو روش عملیات انتقال حواله انجام میشود . روش اول منشاء داخلی می باشد در این روش پول از داخل آمریکا به حساب مقصد به روش ( وایر,زل و چک ) انجام میشود. روشم دوم منشاء خارجی می باشد در این روش پول از خارج از آمریکا از کشوری دیگر به حساب مقصد به صورت ( سوئیفت ) انجام می شود . روش داخلی به نسبت سوئیفت هزینه کمتری دارد و برای مقادیر بالای 10.000 دلار نیز کارمزدی پرداخت نمی شود اما در روش سوئیفت برای هر مقداری نیاز به پرداخت یک کارمزد ثابت برای استفاده از خدمات سوئیفت می باشد .

انتقال حواله به حساب شرکتی در آمریکا چطور انجام می شود ؟

اگر قصد انتقال حواله به حساب شرکتی در آمریکا دارید این کار توسط مجموعه پانی پی به روش داخلی و سوئیفت قابل انجام می باشد اما در اکثر مواقع با توجه به محدودیت هایی که برای واریز به حساب شرکتی در داخل آمریکا وجود دارد عملیات انتقال حواله به صورت سوئیفت به حساب مقصد انجام می شود.

 

 انتقال حواله به حساب دانشگاه و مدرسه در آمریکا چطور انجام می شود ؟

برای انتقال حواله به حساب دانشگاه و مدرسه نیازمند رعایت برخی از نکات کلیدی هستید به عنوان مثال برای انتقال حواله دانشجویی قید شماره دانشجویی یا کد رفرنس برای حواله در اکثر مواقع الزامی می باشد و اصولا حواله های دانشجویی از دو طریق منشاء داخلی و خارجی به روش سوئیفت قابل انجام است که با توجه به نوع بانک مقصد در بعضی مواقع الزامی می باشد حواله مربوطه سوئیفت شود .

انتقال حواله به آمریکا با چه کارمزدی انجام می شود ؟

در روش داخلی : حواله از داخل آمریکا به حساب مقصد واریز میشود که برای مقادیر بالای 10.000 دلار آمریکا کارمزد دریافت نمیشود و برای مقادیر پایین تر کارمزد براساس نرخ حواله متغیر میباشد که برای محاسبه دقیق میتوانید در با وارد کردن مبلغ درخواستی در منوی محاسبه گر سایت میزان دقیق کارمزد را محاسبه کنید .

در روش خارجی : حواله خارج از آمریکا به روش سوئیفت به حساب مقصد انتقال داده میشود این روش به نسبت داخلی کارمزد بیشتری دارد و در مواقع خاص میتوان از این روش برای انتقال حواله به آمریکا استفاده کرد.

 

 انتقال حواله به آمریکا طی چند روز کاری انجام می شود ؟

مدت زمان ارسال حواله به آمریکا به روش داخلی 1 الی 5 روز کاری با توجه به رقم درخواستی حواله متغیر می باشد اما در اکثر مواقع بین یک الی سه روز کاری حواله انجام میشود .

مدت زمان ارسال حواله به آمریکا به روش سوئیفت یا TT بین 1 الی 3 روز کاری میباشد و پس از انجام حواله رسید و سوئیفت بانکی برای شخص متقاضی حواله ارسال  خواهد شد .

برای انتقال حواله به حساب آمریکا چه اطلاعاتی نیاز می باشد ؟

اگر قصد انتقال حواله به حساب بانکی در آمریکا را دارید مهمترین اطلاعات مورد نیاز ( شماره حساب , نام حساب , کد سوئیفت یا روتینگ نامبر ) می باشد.

 

انتقال حواله به آمریکا به روش زل چگونه انجام می شود ؟

زِل (به انگلیسی: Zelle) یک شبکه پرداخت دیجیتال مستقر در ایالات متحده است که متعلق به شرکت خدمات هشدار اولیه (به انگلیسی: Early Warning Services, LLC)، یک شرکت خدمات مالی خصوصی متعلق به بانک‌های بنک آو آمریکا، بی‌بی اند تی، کپیتال وان، جی‌پی مورگان چیس، پی‌ان‌سی، یو. اس. بانکورپ و ولز فارگو است.سرویس زِل به افراد امکان می‌دهد تا با استفاده از دستگاه تلفن همراه یا وب‌سایت یک مؤسسه بانکی شرکت‌کننده، به صورت الکترونیکی پول را از حساب بانکی خود به حساب بانکی کاربر ثبت‌شده دیگری (در داخل ایالات متحده) منتقل کنند.
سرویس پرداخت فوری زل در ژوئن 2017 راه‌اندازی شد. قبلا سرویس زل با نام کلیراکسچنج (clearXchange) شناخته می‌شد که خدمات پرداخت را از طریق مؤسسات مالی عضو و یک وب سایت ارائه می‌کرد. کلیراکسچنج که در آوریل 2011 راه‌اندازی شد، در اصل متعلق به بانک آمریکا، جی پی مورگان چیس و ولز فارگو بود. پس از پیوستن کپیتال وان و یو. اس. بانکورپ به عنوان شریک، کلیراکسچنج در ژانویه 2016 به شرکت خدمات هشدار اولیه فروخته شد.در دسامبر 2017، تمام حساب‌های کلیراکسچنج برای خدمات پرداخت شخص به فرد به حساب‌های زل تبدیل شدند.

این روش حواله برای مقادیر خرد کمتر از 5000 دلار پیشنهاد میشود و در صورتی که به هنگام ثبت درخواست حواله مشخصات زل حساب را نیز ارسال نمایید مدت زمان انجام کار بسیار سریع تر خواهد بود و اکثر مواقع یک یک الی دو روز کاری انتقال حواله به روش زل انجام می شود.

 

 انتقال حواله به آمریکا به روش چک چگونه انجام می شود ؟

در صورتی که مبلغ درخواستی حواله بالاتر از 10.000 دلار باشد مجموعه ما جهت سهولت و راحتی در انتقالات یک برگ چک روز براسای مبلغ درخواستی متقاضی حواله بر روی حساب مقصد صادر میشود و بر روی حساب اعلام شده وصول خواهد شد و رسید واریزی چک برای شخص متقاضی ارسال می شود .

انتقال حواله به آمریکا به روش وایر چگونه انجام می شود ؟

انتقال حواله به روش وایر رایج ترین انتقال مالی در آمریکا به بانک های مختلف بوده که در اکثر مواقع انجام میشود در صورتی که عملیات واریز حواله به روش های زل و چک انجام نشود یکی از روش های مرسوم وایر و یا همان انتقال بانکی می باشد.

 

 انتقال حواله به آمریکا به روش سوئیفت یا TT چگونه انجام می شود ؟

همانطور که مطلع هستید اگر قصد انتقال حواله از کشوری به کشور دیگر را دارید میبایستی از شبکه سوئیفت برای انتقال حواله استفاده کنید . در برخی از مواقع با توجه به درخواست مشتری و یا در شرایطی خاص که امکان واریز از داخل آمریکا به حساب مقصد نباشد سوئیفت تنها روش مناسب جهت ارسال حواله به آمریکا میباشد . در این روش پول از مبدا کشور ترکیه به بانک مورد نظر در آمریکا حواله می شود و پس از انجام حواله تصویر سوئیفت معتبر بانکی برای شخص متقاضی ارسال میشود .

معرفی بانک آمریکایی ولز فارگو و چطور میتوان به این بانک پول حواله کرد ؟

ولز فارگو (به انگلیسی: Wells Fargo) شرکت هلدینگ خدمات مالی و بانکداری آمریکایی چندملیتی است، که چهارمین بانک بزرگ ایالات متحده آمریکا، بر پایه مجموع دارایی‌ها به‌شمار می‌آید،همچنین ازنظر میزان ارزش بازار سرمایه، به‌عنوان بزرگترین بانک این کشور، محسوب می‌شود. شعبه مرکزی ولز فارگو در سان‌فرانسیسکو، کالیفرنیا قرار دارد.

اگر قصد انتقال حواله به بانک ولز فارگو دارید مجموعه پانی پی در سریع ترین زمان ممکن کلیه پرداخت های شما را به حساب های ولز فارگو انجام خواهد داد . ولز فارگو یکی از بانک های مطرح آمریکا می باشد که اکثر ایرانیان در این بانک حساب دارند.

معرفی بانک آمریکایی چیس بانک و چطور میتوان به این بانک پول حواله کرد ؟

چیس (به انگلیسی: Chase) بانکی کشوری است، که از بانک‌های مصرفی و بانکداری تجاری شرکت چندملیتی جی‌پی مورگان چیس می‌باشد. این بانک تا زمان ادغام با جی.پی. مورگان اند کو. در سال 2000 بانک منهتن چیس خوانده می‌شد.
از سال 2004 و زمان ادغام آن با بنک وان، مقر این بانک در شیکاگو قرار دارد. جی‌پی مورگان چیس در سال 2012 میلادی 260,965 کارمند داشته و در بیش از 85 کشور جهان فعالیت می‌کرده‌است.
جی‌پی مورگان چیس از طریق شرکت تابعش، چیس یکی از چهار بانک بزرگ ایالات متحده است.

همانطور که احتمالا شنیده باشید چیس بانک یکی از بانک های مطرح و معروف داخل آمریکا می باشد که اکثر ایرانیان داخل آمریکا نیز از خدمات این بانک استفاده کرده اند و در این بانک حساب دارند . در حال حاضر مجموعه پانی پی کلیه خدمات پرداخت به چیس بانک را در سریع ترین زمان ممکن انجام میدهد.

 

 معرفی بانک آو آمریکا و چطور میتوان به این بانک پول حواله کرد ؟

بنک آو آمریکا (به انگلیسی: Bank of America) شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی چندملیتی است، که اکنون به‌عنوان بزرگترین بانک ایالات متحده آمریکا شناخته می‌شود.
در سال 2010 بنک آو آمریکا، به‌عنوان پنجمین شرکت بزرگ در ایالات متحده آمریکا، از لحاظ میزان درآمد سالیانه شناخته شد،که در میان شرکت‌های غیرنفتی، پس از وال‌مارت و جنرال الکتریک، رتبه سوم را برای این بانک رقم می‌زد. همچنین مجله اقتصادی فوربز نیز این کورپوریشن را، در رتبه سوم از بزرگترین شرکت‌های جهان بر پایه میزان دارایی، قرار داد.

این بانک نیز در آمریکا در رتبه سومین بانک بزرگ آمریکایی قرار دارد و اکثر ایرانیان آمریکا نیز از خدمات این بانک استفاده کردند و در این بانک حساب دارند . در حال حاضر مجموعه پانی پی قادر به ارائه کلیه خدمات پرداخت به این بانک می باشد.

 

 نرخ حواله دلار آمریکا چه در ساعتی در سایت آپدیت می شود ؟

نرخ حواله دلار آمریکا همه روزه در ساعت 12:00 ظهر در سایت بروز رسانی می شود توجه داشته باشید در روزهای تعطیل ایران قیمتی در سایت آپدیت نمیشود .

چطور می توان در پانی پی ثبت درخواست حواله به آمریکا انجام داد ؟

فرایند ثبت درخواست در پانی پی آنلاین می باشد و در صورتی که در سایت عضو نیستید لازم می باشد در ابتدا ثبت نام کنید و سپس در فرم مربوطه اطلاعات حساب بانکی آمریکا را وارد و پس از وارد کردن مبلغ درخواست خود را ثبت نمایید.

 

مجموعه پانی پی بیش از هفت سال سابقه فعالیت و افتخار خدمت به شما مشتریان محترم را دارد و در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتر در خصوص ارسال حواله به آمریکا دارید میتوانید با کارشناسان پشتیبانی در ساعات کاری تماس حاصل فرمایید .